Företags blogg ???????

Satt igår och funderarde om man skulle starta en blogg för min verksamhet och kom på att det kan vara en riktigt god idé. 

Hur som helst, Petter heter jag och l driver en liten verksamhet från Kiruna som jag förnärvarande kallar FG Import.
Min verksamhet går ut att jag köper in stora mängder av i stort allt  som jag känner att jag kan sälja med gott samvete.
Främst rör det sig om märkeskläder och skor, men det kan även vara lite vad som helst som jag blir erbjuden att köpa.

Min försäljning sköter jag via min hemsida www.fgimport.se (kommer uppdateras med nya produkter och layout inom kort) eller Tradera.

Eftersom jag är ett litet företag och saknar i stortsett helt någon form av trovärdighet jämfört med jättarna i branchen så måste jag ligga ute med "oerhört" bra priser, en sko från Adidas kan tex gå för 50% lägre pris på en Tradera auktion.

Tanken med den här bloggen är att dela lite tankar och idér med omvärden om tex vilka inköp jag kommer att göra samt lägga upp mina Tradera Auktioner här.

Regards

Petter




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0